søndag

Dag II og sykkeltur II


View Larger Map

Utsikt til Santo Pietro Belvedere

       På vei til Soiana. Småvegene 
i Italia er svært svingete og smale, denne er 
derimot ganske bra i forhold til mange andre. 

Var ganske solbrent på ryggen etter sykkelturen i går så da tenkte jeg det kunne være lurt å la den være, så la meg på rygg og sola meg. Hele dagen omtrent. Vaska litt klær og rydda hele leiligheten innimellom hetetoktene så den ser ganske trøken ut nå. Trengs bare litt vasking og det fikser jeg sikker i morgen for da er nok både framside og bakside ganske stekt av solen. 
Sykkla tur i dag osgå, bare en liten tur denne gangen. Fra Santo Pietro B. til Soiana. 4 km. en vei ca. Koselig liten tur til enda et lite tettsted med et klokketår som her i S.P.B. Toscana er meget flott i solnedgang. Måtte stoppe opp mange ganger for å ta bilder. 
Nå sitter jeg på veraandaen og ser utover (vet ikke helt hva eller hvilken by jeg ser på, men det er flott alikevel)..drikker vin og sender meldinger med mamma. De er ved Eiffeltårnet i Paris. Håper de har det like fint som meg.

Ingen kommentarer: