onsdag

Sykkeltur til Ipercoop






Gågate i Pontedera

En av de mange fine alléene jeg sykla gjennom

Kul stein

(hvis du trykker på bildet så kan du se det sitter en mann under taket og poserer.
Dette så jeg ikke før jeg kom hjem)


Trengte sekk, eneste butikken jeg kjenner til med altmulig bra greier er nemlig Ipercoop. Og eneste måte jeg har å komme meg rundt på er fortsatt sykkelen. Så jeg kleiv oppå og sykla mot Ipercoop. Butikken ligger omtren 2,6 mil fra leiligheten, nok en gang greit å sykkle til. Brukte omtrent 2 timer, men det var vel fordi det var masse motvind :P
På vei dit var det ikke veldig masse fint og se, selvsagt noe for jeg er jo i Italia, men på vei tilbake måtte jeg stoppe flere ganger å knipse litt. Legger ut bildene fra den lengste sykkelturen min så langt.
Ps:  jeg fant sekk, jippi! Nå kan jeg handle neste hvor mye jeg vil på matbutiken. 
Klem, matvraket
Jeg aner forresten ikke hva stedene jeg har vært på heter...så bare nyt bildene uten å tenke på hvor det er

Ingen kommentarer: