søndag

Hva har jeg gjort så langt?

Jeg ankom Italia 5.august, på Pisa aeroporto Galileo Galilei med 2 kolli, håndbagasje og 6 kilo overvekt(i kofferten). Mamma, pappa, Albertine, Hulda og Eva tok imot meg. Kjempekoselig å treffe mamma, hadde ikke sett henne på en måned, Albertine og. Vi kjørte til leiligheten mamma og pappa har kjøpt. Blitt veldig bra her nå, nesten ferdig innvendig! Hadde to veldig fine dager med familien, ved havet i Livorno og i Santo Pietro Belvedere (navnet på byen vi bor i). Så måtte familien min reise, de skulle hjem, men først til Frankrike på bryllup. Alene satt jeg i leiligheten også tenkte jeg..ka faan ska æ finn på nu da? Ikke mye å gjøre i en leilighet i en italiensk by helt alene, uten transportmiddel med motor. Neida, ikke så lite å gjøre heller. Vi kjøpte sykkel før familien reiste så derfor hadde jeg mulighet til å komme meg litt rundt om kring om jeg skulle ønske det. Og jeg har internett, filmer, blader og bøker, masse italienere og veldig god utsikt å kose meg med. Dette skal nok gå bra! Så langt har det gjort det, to dager har gått.

Ingen kommentarer: