onsdag

endelig

Har lenge nå prøvd å finne ut hvordan jeg kunne legge ut store bilder uten å ha en mal som  tok hele skjermen. Nå har jeg klart det, men litt hjelp så klart. Så nå er bloggen mye finere, men finere skal den også bli. Er hele tiden usikker på hvordan jeg vil ha den, blir veldig påvirket av andre blogger jeg leser. Men den trenger vel heller kanskje ikke ha samme utseenede heller. Men bildene blir nå mye finere presenter og det er bra. Skal prøve få lagt ut litt fler bilder etter hvert. Er såpass fersk med blogginga at det er ikke helt naturlig å sett seg ned å skrive for meg, men jeg skal gjøre mitt beste slik at du mamma og pappa (og alle andre) kan se hva jeg driver med nedi Italia. 
Savner dere masse, og gleder meg veldig til jul for da skal jeg spise masse norsk mat, drikke vann fra trøndelag, spise norsk godteri. MASSE. Gleder meg.
Men har det fint her altså, ikke noe i veien med Italia.

Kram

Ingen kommentarer: