søndag

Sykkeltur 1

Ny sykkel - den må brukes. Så jeg satte meg på sykkelen uten helt å vite hvor jeg ville sykle, men jeg visste jeg ville ta fine bilder, hm og det var vel alt. Sykla ned fra S. Pietro B. mot Capannoli og ned på Mercatone Uno (supermarked). Håpet å kunne finne en sekk å ha på ryggen så jeg kunne drasse med meg litt hit og dit på andre sykkelturer. Fant ingen sekk. Derfor tok jeg turen videre mot neste by, Ponsacco. Der sykla jeg bare gjennom og mot Pontedere. Men Pontedera ble litt langt, så begynte istedet å sykle mot Lari. Lari er kommunen jeg tidligere har brukt å reist til hver sommer. På vei mot Lari fant jeg ut at jeg ville sykle helt opp på toppen opp til tårnet, men veien dit var lang og bratt så det ble ikke helt toppen. Så ned mot Cevoli, stedet i kommunen lari vi har brukt å bodd, videre ned til stedere jeg ikke veit hva heter og videre bortover og oppover tilbake til S. Pietro B. Phu, rekna ut at det ca var 2,5mil, brukte 3,5 timer. Var svett og sliten og tørst når jeg kom tilbake. Hadde ikke med vann, for jeg hadde jo ingen sekk!!

Ingen kommentarer: