torsdag

barn reiser alene

Haha, lurer virkelig på om Elisabeth klarer å komme seg hit i dag. Hun var skikkelig nervøs for at hun ikke skulle klare det! Jeg tror hun klarer det veldig bra, håper bare hun husket å sjekke inn på ryanair før hun reiste for ellers har hun et lite problem. Nå skal jeg snart gå tur for å finne togstasjonen der jeg skal møte henne i kveld, Og etter det går jeg for å finne skolen der jeg skal begynne på italienskkurs. Bli litt kjent i byen min. Så blir det å gjøre klart rommet mitt og kanskje kjøpe noe å ønske Elisabeth velkommen med. NÅ GLEDER JEG MEG. Bare litt synd at dette gråværet ikke har gidd seg, håper vi får fint vær i Venezia i morgen, litt kjipt med regn hvis vi skal ta en gondolbåt. Tnekte vi skulle gjøre det, koste sikekrt en formue.
Kos dere, det skal jeg også.

Ingen kommentarer: