fredag

skype skype skype

Vet ikke hvordan dette ville gått uten skype. Jeg er max avhengig av mamma og pappa og vi skyper hver dag. Er litt barnslig av meg, men jeg liker og snakke med dem. Så skype er et must når jeg er så langt unna! Skal i kveld skype med mamma og vi skal ha et mini-kurs i italiensk fordijeg så gjerne ville det. 

I kveld passer jeg barna mens mammaen og pappaen er ute å spiser. I morgen tenker jeg meg på en dagstur til Santo Pietro for å vaske litt i tilfelle foreldrene mine skulle finne på å leie ut. Og da tar jeg en liten sightseeing i Firenze og siden det er der toget går fra. Det tror jeg kan bli fint. Tror også jeg skal gå forbi han kjekke slakteren i Greve in Chianti, nam. Det må blir før jeg tar buss ti Firenze. For en dag det skal bli! 

I kveld spiste jeg og baran middag alene. Susanna hadde laget en kjøttrett med toamter, veldig godt. Og vi sipste det med poteter, og mer tomater. Man må like tomater for å overleve i denne familien, flaks jeg elsker tomater.
God natt leser
Klem


jai digge denne sang:

Ingen kommentarer: