søndag

FIRENZE

Reiste til Firenze med buss fra Greve i dag tidlig og tilbrakte hele dagen der. Shoppa, solte meg, gikk rundt i sentrum, drakk cappucino! Hadde en herlig dag med andre ord. Synes det er så synd at jeg ikke har reist dit før, for det var en av de finere byene, masse folk, store piazzaer, smale gater! Masse. Når har jeg jo ikke tid til å reise dit igjen, for jobber hele uka og neste helg skal jeg også jobbe. Og søndag reiser vi til Ferrara. Men jeg vet værtfall at dette er en by jeg skla tilbake til! Sjekka på nette etter studie der og, ble litt gira. Så fant en skole jeg syntes så spennende ut. Har lyst til å studere interiør tror jeg...så det var dette jeg så etter: http://www.accademiaitaliana.com/eng/florence/design_mobile.htm !

Tok desverre ikke mange bilder, for etter shoppingrunden (som jeg gjorde med en gang jeg kom) var posene ganske tunge og kameraet er også ganske tungt så jeg gadd ikke å ta det ut av veska og tilbake igjen så mange ganger! Ganske dumt av meg, men jeg er såååå lat. Neste gang får bli en fotorunde. 

I morgen og helt til søndag skal jeg tilbringe dagene i Casole, mest trolig. Så det blir en rolig siste uke her før vi reiser til Ferrara. 

Her er en fin sang å sovne til, god natt!
http://www.youtube.com/watch?v=VbGV2_8Yqg4 

Ingen kommentarer: