torsdag

tikk, takk, tikk, takk

har plutselig dagene gått igjen, vet ikke helt hva jeg har gjort for det kjennes ikke ut som det var lenge siden jeg skrev. Men det er vedlig positivt egentlig,for jeg gleder meg så masse til dagene her oppe er over og vi flytter til Ferrara. Torsdag allerede! 

Mandag kveld ble det ikke pizza på meg som håpet, men alle sammen reiste vi ned til Greve in Chianti på en lykt fest for barn. Barna hadde laget egne lykter som de viste fram på scenen. Til slutt skulle det kåres tre vinnere blandt lykene. Ungene her vant desverre ingenting, likevel om de hadde laget en pen lykt som de brukte lang tid på.

Tirsdag og onsdag kan jeg ikke huske hva vi har gjort, gått tur, jeg har lest ferdig boken min som forresten er en av de beste jeg har lest (måtte felle en tåre på slutten). Jo, i går lekte vi med lego nesten hele dagen, noe jeg synes er forferdelig kjedelig, men istede for å leke rydda jeg i legoen. Jeg sorterte all legoen, og til slutt så blanda vi alt sammen igjen. Mye vits? Nei egentig ikke, men jeg synes det er morsommere å rydde enn å leke, hehe. 

er det faktisk tid for lego igjen, men idag må jeg hjelpe Vittorio med byggingen av båt og by! Æsj! Legger ut noen få bilder her som jeg har tatt de siste dagene.

Ha en flott dag alle sammen! Og ja, det er bare en uke til Elisabeth er her!!!!


Greve in Chianti











Ingen kommentarer: