onsdag

Stolt

Nå sitter bestevenninna Elisabeth på gardemoen og skal snart reise til Sola (Stavanger), for så å reise til MADLA. Hun skal nemlig i militære. Og jeg er så stolt av henne. Flinke jenta. Gleder meg så mye til å høre hvordan det går etter hvert, om hun trives og om alle kjekke militærmannfolka (hehe).

Planen i dag var å starte italienskkurs, så jeg sykla bort til skolen. Men det viste seg at jeg hadde blitt feilinformert så jeg skal ikke starte før på fredag. Så det var litt kjipt da. Men bare to dager til så får klare meg uten de få italienskglosene til da. Nå sitter jeg da istedet å ser film på nettet. Den heter Once. En mann og en dame. Musikk. Også blir de sikkert sammen. Er veldig dårlig til å forklare hva en film handler om så de få stikkordene jeg skrev er min lille beskrivelse. Og på slutten klarer jeg sikkert å si om filmen var bra, dårlig eller midt på. Sånn enkel/kjedelig er jeg da.

Ingen kommentarer: