mandag

rolig dag

I dag har det virkelig ikke skjedd noen ting og det kjennes ut som om dagen har vært dobbelt så lang! Likevel om jeg sto opp ganske sent og ikke gikk ned for å spise frokost før i 11-tiden! Og det er ikke leggetid enda heller. Skjønner ikke at dager kan være så forskjellige! Jeg har med andre ord hatt en ganske lite minnerik dag, en kjedelig en. Men da kan det bare bli bedre tror jeg. Hvis jeg er heldig kanskje jeg får være med til nabohuset å spise pizza igjen, før jeg hører barna skal dit! Det hadd vært et høydepunkt værtfall. 


Ellers nå driver jeg på slutten av boka "enke for et år", men denne delen er treg. Er fristet til å bare hoppe til sluttem, men går vel muligens glipp av viktige ting...
Kalt har det begynt og bli nå også, kanskje 20 grader her i ettermiddag. Og i kveld blir det vel nermere 16 kanskje? Synes ikke det er så digg a. Håpet sommeren kunne vare litt lengre. Men nå bor jeg jo også 600 meter over havoverflaten og det har kanskje litt og si, var ganske varmt i Firenze i går så det er vel litt forskjell!


Om en uke er vi i Ferrara, og jeg gleder meg til det. Og bare 11 dager til Elisabeth kommer, herlig!
Nå må jeg tvinge meg gjennom enda et kapittel tror jeg
Bye

Ingen kommentarer: