torsdag

Morsomt oppdrag

Jeg er jo som sagt utrolig heldig som får bo sammen med en vinprodusent! Og hun er faktisk veldig flink, eller vinen er værtfall god. Det er ikke bare jeg som sier det, men hun selger vinen til norge der den har blitt vurdert og fått terningkast 6! Og av den grunn (tror jeg) skal vinen publiseres i VG. Og vg trengte et bilde av flasken, og derfor surte Susanna om jeg kunne ta bildet av flasken hennes! Så KLART! Jeg vil jo så klart at mitt bilde (likevel om bare flasken vises) skal i VG. Synes det er veldig gøy. Skal skryte av det forever!
Men prøvde  ta bilde i dag, og det var ikke veldig enkelt. For jeg får alt for mange refleksojoner i flasken. Noen son har noe forslag til hvordan det kan unngås. Tror jeg må ta bildet utendørs, og jeg tenkte kasnkje å bruke laken rundgt om kring for å unngå refelksjonene...skal prøve i morgen når det er lys igjen.
I Fabbri 2007
Chianti Classico
DOCG








Ingen kommentarer: