tirsdag

som tiden flyr

Det er herlig. Jeg merket ikke at jeg ikke hadde skrevet her siden lørdag, plutselig har dagene gått. Men det er jeg kjempeglad for. Det viser jo bare at jeg har det bra. Så...de siste to dagene har jeg gjort som så


Søndag formiddag reiste jeg og Pietro og bestefaren til barna på et marked i en by like i nerheten som heter Panzano in Chianti. Det var en søt liten by bygget på en topp. Nydelig utikt derifra. Jeg gikk inn på en søt liten butikk og der var det så mange nydelig ting. Jeg kjøpte en skrivebok til mamma, fordi jeg fikk en av henne som hub egentlig tenkte å ha selv. Og et nydelig kort som en eller anne heldig i Norge skal få.
Når vi kom tilbake spiste vi lunsj, og jeg har nå litt problemer med å huske hva jeg gjorde utover dagen. Tror jeg sov, også m lekte jeg sikkert med barna. Joda, jeg og Vittorio og en nabojente gikk bort til en bekk for å lete etter frokser, noe som Vittorio synes er veldig morsomt, tror han helst vil være der hele dagen!


Dette spiste vi søndag: Frokost-kornflakes og kaker. Lunsj-hjemmelagede kjøttboller med ferkse tomater, stekt potet. Middag-pasta med hjemmelaget peste. Alt så klart var veldig godt!


Mandagen ble på en måte min første arbeidsdag, jeg har fri i helgene men har likevel tilbrakt tid med familien for å bli kjent denne første helga. Spiste frokost med barna, gikk en tur opp en bakke med stigning på 21% (gikk fort ned igjen), lekte vannkrig med Vittorio, gikk tur til bekken med Vittorio der vi spiste lunsj og gikk tur og hadde veldig fint. Sov en lang lur. Lste bok og div. Barna laget små kaker med et lekekjøkken som mammen deres hadde da hun var liten. Denne leken har vi forresten brukt neste hver dag her.


Dette spiste vi mandag: Fokost - kornflakes. Lunsj - pizza som jeg og Vittorio hadde laget av brødskive med tomat og mozzarella. Middag - kjøtt og ferske tomater, agurk.


Skal ikke glemme å blogge igjen
Klem andrea

Ingen kommentarer: