onsdag

blir frustrert av meg selv

For nå har jeg akkurat bestillt billett hjem på lørdag, men i samme øyeblikk som det er gjort og blir veldig glad ogsånt, får jeg litt sånn second thoughts... er det et veldig dumt tidspunkt å reise hjem på? Ja, det er egentlig det. Når jeg først reier hjem vil jeg jo gjerne være der et par uker, minst. Det betyr at jeg sansynnlig ikke er tilbake her før i begynnelsen av November engang. Og det betyr at hvis jeg finner en familie og reiser til den skal/vil jeg hjem etter en måneds tid på juleferie. Dette bidrar til at jeg kanksje ikke rekker å bli veldig kjent med familien før jeg skal vøre borte fra den i to uker. Og deretter er det en måned til jeg må reise til Norge igjen på reunion. hvem er vel interessert i en au-pair som forventer så mye fri. + at jeg får dårlig samvittig het nå fordi hele familien (ikke storesøster og hennes familie så klart) har bestill billetter hit på bursdagen min. De har sagt at de ikke kommer til å reise hit hvis jeg kommer hjem, men de har uansett betalt for den turen, penger som de ikke får igjen. 
MEN, nå er billetten bestillt. Jeg er glad for det, jeg er det. På lørdag skal jeg reise til Line og tror jeg blir der til mandag. Line bor på Hadeland. Det blir kos å treffe henne igjen, savner henne mye.


Nå er det tid for pizza ristorante, den er akkurat som den i Norge. Ikke så kult det, men jeg er ikke spesielt kreativ på matfronten. Men trives med det! Liker jeg pizza ristorante så skal jeg spise det og ja!!


Kanskje kommer det mer frustrerte tanker utover kvelden?

Ingen kommentarer: