fredag

Vinbildet

http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=574445 
Her er nå i hvertfall bildet av vinen til Susanna. I Fabbri heter den. Var ikke akkurat mye å skryte av dette da, håpet å få se bildet i vg´s papirutgave, men det var visst bare for nettutgaven. Men greit det og. Den er veldig god, og kan bestilles på http://www.vinmonopolet.no til 199 kroner. 


Nå har jeg vasket klær og jeg har vasket litt på kjøkkenet. Må starte med støvsuging snart og så må jeg ut å sjekke når det går buss. Så er det bare å vente og glede seg. Jeg gleder meg mye. Mye jeg har lyst til å gjøre når jeg kommer hjem. Jeg vil bake, ringe Elisabeth (uten at det koster en formue), besøke Ida, drikke kakao, spise taco, vaske og hjelpe til hjemme og besøke Kristoffer. Jeg må også rpøve å finne ut hva jeg vil gjøre framover. Aner rett og slett ikke hva jg skal hjøre med resten av dette året. Men noe må jeg finne på. 


Ses i Verdal snart! Tror det blir mandag kveld jeg, billigste løsning det i hvertfall.
Ha en fin ettermiddag og kveld alle

Ingen kommentarer: