onsdag

kommentarer takk

Flere har spurt meg hvordan og om det er mulig å kommentere. Dette er fullt mulig. Det har skjedd et eller annet med bloggen min som gjør at det er litt vanskeligere bare. Det skulle vært å enkelt som å kommentere rett under hvert innlegg, men slik er det ikke lenger. Hvis du ønsker å legge igjen en kommentar eller beskjed eller kanskje en liten hilsen, så trykker du på overskriften til det innlegget du vil kommentere under. Da kommer det opp en ny side der man kan kommentere. Sånn, da var det oppklart. Da er det bare å kommentere i vei! :) Kjeder meg mye så en kommentar ville gledet mitt ensomme hjerte hehe)! 


Har akkurat kommet tilbake til leiligheten etter å ha kjørt Eir og Bjørn Olav til Pisa airport. På vei tilbake stoppa jeg på Ipercoop for å handle litt småtteri noe som endte i at jeg handla for like mye som flybilleten til Oslo fra Pisa koster!!! Så det var kanskje noe bortkasta penger? Sulter ihvertfall ihjel. Også handla jeg noe til de hjemme også da:) Nå er det jo forresten ikke sikkert at jeg skal hjem, men jeg har lyst til å hjem en tur. Skal jeg hjem en tur må jeg reise nå på lørdag, for det er da det er billig, og faktisk bare da det går fly fra Pisa til Oslo. Skal jeg ikke hjem må jeg finne en au.pair familie, ellers kommer jeg til å dø av kjedsomhet og hjemlengsel. Så...



1 kommentar:

Andrea sa...

Hei dette er en prøve for å se om det faktisk går ann å kommentere