torsdag

FIFF, hjemreise og matkasting

Neste helg er det tid for Femina Internasjonale Filmfestival (FIFF) i Verdal igjen. I år er 6. året på rad og fortsatt vises det kun filmer laget av kvinner. Hadde det ikke vært for at mamma var med og startet opp denne festivalen, og fortsatt jobber med den hadde jeg kanskje ikke hørt noe mye om den? Men jeg er utrolig glad mamman min er mamman min da, så har har jeg sjansen til å gå å se god film år etter år. Jeg har planlagt å se den norske filmen av Margareth Olin som heter Engelen også har jeg lyst til å se Forbrydelser (en dansk film) og Julie&Julia (amerikansk med Meryl Streep). Det blir garantert fler langfilmer og sikkert noen kortfilmer! Gleder meg masse og håper det er mange som kommer å ser!


I morgen er det tid for avreise fra Santo Pietro Belvedere og Italia. Jeg skal ta siste buss herfra til Pontedera og derfra reise med tog til Pisa. I Pisa må jeg muligens ta taxi til airporten. Der blir det ventid hele natten til innsjekking er i 4-5 tiden på morgenkvisten. Tror jeg kommer til å være nokså trøtt på lørdag når jeg kommer til Line, men gleder meg masse til å treffe henne nå! Så blir det fly hjem på mandag, hjem å kose mamma og pappa og Hulda og Albertine. Jeg skal garantert til kristoffer og ida og Lars på tirsdag! Jeg har ikke sett dem siden jeg reiste, og det blir stas å se lille bebis igjen, som slettes ikke er en liten bebis lenger!


Nå blir det surfthechannel.com fram til soving og i morgen blir det vasking (pakkingen er jeg ferdig med) og rydding og desverre kasting av masse mat. Jeg liker ikke å kaste mat, men har ikke mulighet til å ta den med meg hjem akkurat. Bjørn og Eir var så snille og komme innom med diverse mat som de hadde til overs når de reiste siden planen kanskje var at jeg skulle være her framover. Så når det ikke ble slik må maten i søpla, eller kanskje jeg skal spise opp alt sammen så slipper jeg å få dårlig samvittighet?


God natt alle sammen! You deserve it ;)

Ingen kommentarer: