tirsdag

Fortsette bloggingen?

Siden jeg nå har flyttet hjem til Fætta igjen er det kanskje ikke mye vits i å blogge. Men jeg kommer likevel ikke til å slette bloggen. Jeg har lagt litt arbeid i den og kan liksom ikke slette alt, så den får bli. Men om det blir mye blogging framover er vanskelig å si. 


Det er godt å være hjemme, men jeg vet ikke om jeg har lyst til å bo lenge hjemme. Må se det litt an. Om jeg begynner å jobbe, så kanskje etter hvert kan flytte og finne meg noe sted å bo selv. Men må bli etter jul, det er sikkert. For nå er jeg blakk. Skal sette meg ned å skrive søknad og CV til en butikk på Magneten kjøpesenter i dag. Så kanskje er jeg heldig å får jobb der? Hadd vært gøy å jobbe i butikk! Så håper jeg finner på noe lurt å skrive om meg selv som gjør at dama bare måå ansette meg. Haha. 


Nå er det tid for å dra på jobben til mor og far å hjelpe dem med alt mulig. 

Ingen kommentarer: