torsdag

Smilefjes

I dag er jeg et digert smilefjes. Har bare vært i godt humør hele dagen. Og jeg tror jeg vet hvorfor, eller jeg vet hvorfor. For i morgen skal jeg treffe mamsen min og en av mine beste venner som også er søtra mi Hulda. De har allerede kommet seg til Italia, men kommer ikke til Ferrara før i morgen. Stas. Gle mæ!

Jeg har til og med vært i så godt humør at jeg har jogga, haha. Jeg jogga ikke langt før jeg fant ut at jeg måtte bare nøye meg med å gå resten, men litt er bedre enn ingenting. Og klarer jeg å holde humøret oppe blir det kanskje flere turer og litt etter litt blir også formen bedre. Hoho, man kan jo drømme.

Og drømme det kan jeg, spesielt på natta. Jeg drømmer så heftig at jeg våkner flere ganger om natten, og dagen etter er jeg helt utslitt. Aner ikke hva det er jeg drømmer om, men rart er det. Hvor kommer alle drømmene fra? Hvordan klarer jeg å dikte opp alle rare hendelsene oppi hodet mitt? Skjønner ikke noe av det jeg. Kunne jeg ikke vært like kreativ de gangene jeg har sittet å slitt med å finne på historier opp gjennom årene på skolebenken istedet? Rare greier det der.

Nå er det tid for å ut i solsteiken litt før jeg skal hente kidza på skolen å ha dem på tennis.
Snakkes, men kanskje ikke før over helga. For jeg er buzy buzy, for en gang skyld!

en marihøne holdt meg med selskap når jeg leste italiensk.

Og her er en video Hulda sendte meg, nydelig



Stor KLÆM

1 kommentar:

Anonym sa...

Hepp! Flott å lese at du har det på G. Du snakker om drøm, og da blir jeg helt vill, vettu...:-) Drømmen har opptatt meg lenge, i den grad at jeg innimellom er på kurs og har timer hos drømmekyndige, pluss at jeg er medlem i Norsk Drømmeforening avdeling Nord-Trøndelag. You see; drømmen er selveste kongeveien til vår egen psyke. Tenk deg at det hver morgen ligger en konvolutt på nattbordet ditt....ville du ikke vært nysgjerrig på hva som sto inni, og hva det betød? Sånn er det med drømmen også. Ved å lære seg enkel symbolteori, og gå litt i dypet, er det utrolig hva din egen underbevissthet gir deg av hjelp og råd i det liv du lever. Drømmen kan rett og slett gi deg mange av de svarene du søker, og lede deg på riktig vei. Selv om det er komplett umulig å tro på at NOE av det merkverdige rotet man drømmer, skal ha noen som helst betydning, så HAR de faktisk det. Hvis du har lyst til å vite mer, kan jeg godt tipse deg om bøker som kan være fine å starte med. En fin hobby for noen, for andre dønn viktig livsledsagelse. Vel, det var min ivrighet som tok overhånd. Ønsker deg smellvakre og trivelige dager med morsan og syrran! Klem fra Solbjørg.