fredag

Italiensk

Nå kom jeg akkurat hjem fra min første italiensk time. Og det var virklig italiensk, bare italiensk. Læreren snakket bare italiensk til oss, kunne ikke et ord engelsk. Så jeg er veldig glad for at italiensk er litt likt norsk, at det er så enkelt og at jeg kan  en del ord fra før. Det var flere i klassen som ikke kunne snakke verken engelsk eller et ord italiensk noe som gjorde at det ble ganske vanskelig for dem. For meg tror jeg det kan bli ganske enkelt. I begynnelsen ihvertfall. Vi brukte bilder til å lære ord idag, og det gikk veldig fint. Også lærte vi alfabetet. Gleder meg veldig til neste time!

Nå skal jeg fortsette å se filmen "Eyes wide shut" som jeg begynte å se i går kveld. Og så må jeg ha meg ut i finværet. Plutselig blir det jo vinter her og. Men fortsatt er det rundt 25 grader.

Ingen kommentarer: