onsdag

prikk prikk prikk spørsmålstegn

Jeg sitter oppi senga under tre dyner og spiser pringles med paprika smak. Og jeg sitter å tenker. Og hva tenker jeg på? Jo det er så klart hva jeg skal gjøre. Hva skal jeg gjøre? Jeg har lyst å være i Italia, lyst til å lære italiensk og bli kjent med nye folk. Men jeg er usikker på om det er au-aair jeg har lyst  til å være. Og jeg er veldig usikker på om jeg er egnet som au-apir egentlig. jeg har tenkt litt på det. For mens jeg var hos den forrige familien så var jeg mye sammen med barna. Men jeg hadde skikkelig problemer medå klare å leke med dem. Så da tenker jeg. Hvem vil ha en barnepike som ikke kan eller klarer å leke med barn? Mange familier som søker au-pair skriver ofte at de øsnker en jegnte som er kreativ, leken og har humor. Men har jeg det da? Kanskje ja, men har jeg kreativitet og humor som passer til barn mellom 0 og 10 år? Jeg føler ikke det...når jeg tenker tilbake på de gangene jeg har vært barnevakt hjemme i Norge så klarer jeg heller ikke huske på hvordan eller om jeg lekte med barna??? Kanskje jeg ikke gjorde det? Dårlig barnavakt da! Så derfor tenker jeg kanskje at jeg ikke egner meg au-apir allikevel. Og burde finne noe annet å gjøre. Om det er noe her jeg kan tjene penger på, tviler jeg litt på. Så kanskje det beste er å reise hjem til mor å far?
For mange spørsmål, for lite svar. Men må en tur hjem...ja, må det. Bestiller om litt. 

Ingen kommentarer: