torsdag

sove lur

Jeg vet ikke om det heter lur, med jeg kaller det middagslur eller middsgsdopp når man sover/slapper av etter middag. Men så har jeg ikke sovet etter middag og da blir det bare lur. Heter det egentlig noe annet? Uansett. Når jeg sover lur eller dopp, noe jeg egentlig liker veldig godt, så våkner jeg alltid opp og er veldig gretten og sinna. Det er som å være morgengrette igjen. Men egentlig er jeg ikke veldig gretten på morgenen (i hvertfall ikke nå lenger...) men blir det etter en lur. Jeg husker på folkehøgskolen, der sov jeg masse lur og var alltid sur når jeg våknet. Spesielt hvis vi hadde kor akkurat når jeg våkent! Haha, jeg var så sinna på kor. Og nå har jeg akkurat våknet etter en lur og det første jeg tenker er at jeg vil hjem og at jeg vil sppise sjokolade..og aller mes har jeg bare lyst til å sove mer. Så for meg er å sove lur det dummeste jeg gjør, men er så supergodt. Og jeg har veldig lite å gjøre her og kan sove så mye lur jeg vil egentlig. Men bør altså slutte med det. Utfordring. Så nå tenker jeg...jeg bor tre etasjer fra matbutikken. Skal jeg gå ned å handle den fantastiske sjokoladen som ligger i der og venter på meg? Eller ska jeg bare sitte å sluke vann etter vann??? Fader man blir lei av vann, det slukker i hvertfall ikke sjokolade-tørsten.
Men jeg jogga i går, og skal jogge i ettermiddag og. Kanskje jeg bare skal unne meg herligheten til 1,6 euro? Hjelp meg å motstå fristelsen anyone!?

Dette bildet har ikke jeg tatt, stjal det fra nætet




Nam, fristelsene er mange

Ingen kommentarer: